måndag 14 januari 2013

Djurfotograf

Denna gången blir det tyvärr inga bilder utan lite reflektioner från mig och min fotosits om man nu vill kalla det för det. 

Sitter och funderar lite kring varför saker blir som det blir med fotograferandet och kommer fram till att jag är en sk. djur/natur mer än människo fotograf om man nu ska nischa sig, vilket jag kan göra i mina tankar....eftersom dom just är mina! 

Det är ju ganska enkelt egentligen, jag gillar djur/natur men jag gillar ju oxå människor men spänningen med djur och att inte veta riktigt vad som kan ske är faktiskt det som lockar mig åt det hållet. Människor är alltid människor, oftast tråkiga och samma.... Med djur kan man fånga nått som man kanske väldigt sällan ser. Dock är ja inte där än men aa ni kanske fattar. 

Skit samma, 

Det är jag det...

/Tomas 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar