måndag 28 januari 2013

kalla det vad ni vill.

kom på en sak när jag cyklade hem från jobbet idag, vad skulle hända om man blandar HDR och B&W?

alla har vi olika inställningar till HDR och B&W, själv gillar jag bägge så jag började skruva och ha mig i lightroom och kom fram till att detta ska endast användas på spec. bilder, det funkar absolut inte till allt....tog lång tid inann jag b estämde mig för att ens lägga ut nåot men jag blev nöjd med dessa 2.

dock är justerings perioden lång....allt kan bara bli bättre.

haha jaja...se här oh säg va ni tycker.


 
 
fail!!
detta blev inte som det såg ut i lightroom...helvete...så det blev bara en bild då den andra såg helt annorlunda ut än meningen....inget jag kan stå för....

känsligt detta med B&W HDR  tydligen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar